Když v roce 1967 přivezla Moto Guzzi na silnice svůj první V-twin, bylo to na popud tehdejšího italského prezidenta, kterému učarovaly doprovodné Harleye, které lemovaly americkou prezidentskou kolonu. A protože jsou Italové hrdí na svůj průmysl, v případě italské prezidentské kolony to musely být stroje italské výroby. Tehdy byl italským prezidentským úřadem vyhlášen konkurs, který vyhrála Moto Guzzi. A někdejší V-sedmičky nakonec oslovily i Američany, kteří jimi vybavili nemálo policejních útvarů. Jenže...

Motocykly Voge, respektive značka Voge, je značka motocyklů firmy Loncin. A jak je známo, Loncin je dlouholetým výrobcem motorů pro německého producenta BMW. A nejenom motorů, ale také třeba kompletní řady skůtrů C400. V poslední době se ale Voge začíná čím dál tím více profilovat jako výrobce, který využívá know-how svých odběratelů.

Ať se jedná o malý Vitpilen 401 či o větší 701, vždy to byly stroje  vynikající designovým pojetím a dá se říci, že doslova majstrštych. Nadcházející Vitpilen 901 se bude držet spíše usedlejších tvarů, či jsme si za dobu jejich prodeje na ně natolik zvykli, že nám design budoucí novinky nepřijde až tak fantastický.

Triumph má v nabídce poměrně širokou nabídku adventure modelů. Přesto cítí, že na trhu jsou požadavky pro ještě lehčí a dobrodružnější stroje. Proto pracuje na modelu Tiger Rally 660.