O tom že největší evropský výrobce motocyklů KTM má na kahánku jsme už několikrát psali a v tomto článku tohle prádlo už ždímat nebudeme. Tentokrát se podíváme na MV Agustu, která byla (respektive její majorita) KTM-kou odkoupena a jejíž osud se zdá být krachující matkou ohrožen.

Nápis GS značí první písmena slov Gelände Straße, což znamená Terénní cesta, nebo Nezpevněná cesta. Což očividně neodradilo Puig od toho, aby z nejnovějšího gééesa neudělal café racer.

Svého času bylo považováno Corsaro jako za nejvíce charismatický stroj, který jste mohli vzít na asfaltovou cestu. To se jednalo o model s 1200 ccm motorem a zejména v době před ekologickým šílenstvím, kdy bylo možné ještě prodávat surové stroje. Nové Corsaro a Corsaro GT po svém předchůdci dědí pouze jméno. No, dobře, také pravověrný V-Twin, byť o objemu pouhých 750 kubíků.

Výrobci usuzují, že žijeme v době, kdy chce každý zažívat nějaké dobrodružství. A zejména v Evropě, kde jsou možnosti ho zažít rok od roku menší. Jsou země, kde je adventure zážitek za řídítky doslova velmi drahým koníčkem a už ani ten Balkán není co býval. Což nicméně očividně výrobcům nebrání zásobovat klientelu adventure motocykly. Jedním z dalších je Rieju s modelem Aventura 307.