Zatímco někteří marně vyhlížejí slibovanou KTM 390 Adventure R, mohlo by se stát že se poohlídnou někde úplně jinde. Moto Morini přijíždí s cestovním advíkem, který stojí na námi již známých základech.

Při pohledu do očí tohoto stroje se nabízí otázka, proč MM nepoužilo již zažitý název Granpasso, jemuž je nový Alltrhike více než podobný. A nebo X-Cape 450? Možností bylo více. Alltrhike? Sorry, to mi tak nějak nejde přes pysky.

altr3

Pokud se pozorněji podíváte na motor a máte o motocyklech nějaké povědomí, velmi brzy vám bude jasné, odkud vítr fouká. Popravdě, sami někteří lidé uvnitř CFMOTO krčí rameny, nevědouce proč si CFko vyrábí konkurenci tím, že ji dodává svou techniku. 

altr7

Většina motocyklu Moto Morini Allthrike totiž pochází z CFMOTO 450MT a Moto Morini svůj stroj poladilo trochu více do cestovna, aby se od CFka odlišilo.

altr6

Což může být na druhou stranu pro někoho dobrá zpráva, protože ačkoliv se jedná o poměrně mladý stroj, prozatím se jeví jako velmi spolehlivý, což se tudíž promítne i do tohoto Alltrhike.

altr1

Dvouválcový motor o objemu 449 kubíků poskytuje 44 koní. Podvozek nebude zcela identický, protože MM píše že oproti CFMOTO má  delší dráhy odpružení na předním kole a kratší na tom zadním. Tedy 210 a 190 milimetrů. Technicky by se mělo jednat o ty stejné tlumiče (zdravíme Tommyho...).

altr4

Brzdy J.Juan skrze 320 a 255milimetrové disky brzdí 21 a 18palcová kola. 

altr2

Moto Morini zásadně přispělo svým designem, kde je co se týče plastů a sedačky všechno jinak. Přední věž nemá až tolik rally vzhled a je spíše cestovnější. Stejně tak dělená sedačka, která bude lépe vyhovovat zejména spolujezdci.

altr5

Předku vévodí dva LED projektory a LED proužky DLR na kapotáži masky. Za ní se ukrývá veliký vertikální TFT displej. Předpokládáme, že bude mít opět konektivitu s mobilním telefonem, jako jiné modely Moto Morini.

POSLEDNÍ SOUVISEJÍCÍ NOVINKY

Alltrhike, až přijde u do českého ďolíčku, měl by stát kolem 150 tis. Kč