MV Agusta bude počítat nemalé škody. Vlastník kontrolního balíku akcií MV Agusty (KTM, alias Pierer Mobility Group) údajně hodlá zaříznout výrobu jejich novinek. Segment cestovních endur přitom zažívá v Evropě a i ve veliké části světa roky hojnosti a MV Agusta by se mohla stát pro KTM nepříjemným konkurentem.

Ze země draka to poslední dobou burácí v tříválcovém taktu. Poté co oznámil vývoj tříválcového motoru Zontes, QJ Motor i Loncin, nově se k nim přidává i CFMOTO. To se neomezuje pouze na motor, ale bere si za předlohu kompletní motocykl MV Agusta Turismo Veloce.

Pro Kawasaki je model ZX-6R tak trochu horký brambor. S příchodem emisní normy Euro4 trochu otálela a Ninju musela stáhnout z trhu. Chvíli poté co ji uzpůsobila pro splnění emisní normy Euro4, přišla Euro5 a ZX-6R se zase musela odporoučet. Nejnovější zprávy hovoří o tom, že ZX-6R již splňuje Euro5 a mohla by se začátkem příštího roku znovu vrátit.

BMW nabízí náhled do roku 2024, alespoň co se modelu NineT týče. Jak je známo, modelů pro rok 2024 se u mnoha výrobců můžeme setkat již cca v půlce roku 2023. Ne jinak tomu bude u BMW, které avizuje i změnu názvu. NineT se nově bude jmenovat R 12 NineT.

Tříválcový motocykl není u BMW rozhodně nic nového. Poprvé jsme o něm slyšeli (tedy ti, co se narodili hodně brzy) již v roce 1929 a naposledy v roce 1996 v modelu K75. Tříválcový řadový motor přezdívaný "cihla" byl tehdy podélně uložený a na dlouhou dobu zůstal poslední. Nyní světová média spekulují o tom, že se očekává jeho návrat.

Moto Guzzi V100 je v historii značky přelomový model. Zcela nový motor, který je z většiny chlazen vodou dosahuje ve své kategorii nadprůměrně dobrých parametrů a jak se dalo čekat, po úvodním modelu V100 Mandello ho továrna ležící na březích jezera Como umístí do cestovního endura.