Beta aktuálně představila novou řadu RR pro rok 2024, přibyly nové funkce, vlastnosti a došlo ke specifickým upgradům motorů určitých objemových řad.

Beta navázala úzkou spolupráci s enduro šampiony Bradem Freemanem a Stevem Holcombem na vývoji řady drobných vylepšení jak na hnacím ústrojí, tak na odpružení pro enduro řadu RR pro rok 2024.  Ta se ve dvoutaktu i čtyřtaktu skládá z osmi různých modelů. Na podvozku dochází ke zdokonalování u Bety v každé generaci, nyní fabrika sáhla k odlehčení horní části předních vidlic a to zejména ve spodní části nad kluzáky. Navíc odlišné obrábění trubek by pak mělo mít za následek větší flexibilitu a hladší tlumení.

Novými, lehčími a přesto tužšími chladiči jsou pak vybavené dvoutaktní modely 250 a 300 a celá řada čtyřtaktů. Ty mají tvarované nádržky v horní části tak, aby umožnily motocyklu dosáhnout většího úhlu natočení řídítek. Také poskytují lepší cirkulaci chladící kapaliny pro lepší chlazení stroje, mají větší počet výztuh a jsou vybaveny novým kovovým uzávěrem, který je tak odolnější a není tolik vystaven potencionálním nárazům.

Také přední brzdové systémy byly vylepšeny. Ochranný plášť brzdové hadice je nyní upevněn dvojitým zalisováním (nahoře i dole, dříve byl zalisován jen dole), což umožňuje lepší ochranu brzdového vedení při trvalém namáhání, kterému je motocykl vystaven. U Bety RR 300 2T jsou také použita válečková ložiska, o kterých se tvrdí, že jsou odolnější, oproti kuličkovým. A u RR 4T byl vylepšen systém kontroly trakce.

Byla také vylepšena objímka airboxu, která prošla celkovou repasí a vylepšila proudění vzduchu k motoru tak, aby motor nabízel vyšší výkon při středních až vysokých otáčkách, kterého bylo dosaženo se zavedením stávajícího výfukového potrubí. Nové modely mají k prodejcům dorazit v září  2023 a ceny budou potvrzeny později.

Přehled modelů Beta RR Enduro 2024:

  • RR 125 2T - nejmenší objem v řadě, jde o nejlehčí stroj se snadnou manipulací. Při sportovním využití se především jedná o vhodný stroj jak pro mladé jezdce, tak i pro zkušené jezdce, kteří hledají lehký a zábavný stroj.
  • RR 250 2T - ideální pro všechny, kteří hledají jemnější dvoutaktní motocykl s menším výkonem a točivým momentem než špičkové modely o objemu 300 ccm.
  • RR 200 2T - nastavení podvozku a motoru jsou odvozeny od 125ccm, je extrémně lehký a vyznačuje se skvělou ovladatelností, ale s výrazně věším točivým momentem a výkonem. Vstřikování oleje a elektrický startér z něj dělají dospělý motocykl ideální pro nadšence do enduro sportu.
  • RR 300 2T - vyroben pro ty, kteří ocení dvoutaktní motor s karburátorem a velkým využitelným točivým momentem při jakékoliv rychlosti.
  • RR 350 4T EFI - nejsnáze ovladatelný motocykl ve čtyřtaktní modelové řadě. Upřednostňuje jízdu ve vyšších otáčkách, přesto si ale zachovává velmi lineární výkon.l
  • RR 390 4T EFI - Beta uvádí, že jeho sláva spočívá ve vynikající trakci a točivém momentu s velkým vrtáním.
  • RR 430 4T EFI - vysoce výkonný motor, který ocení jezdci, který využívají dlouhé převody a významný točivý moment.
  • RR 480 4T EFI - tento motocykl se nejlépe projeví v širokém otevřeném prostoru. Jeho vlastnosti jsou podobné modelu 430, ale s ještě větším točivým momentem a výkonem, který je vhodný pro zkušenější a fyzicky zdatnější jezdce.

 

POSLEDNÍ SOUVISEJÍCÍ NOVINKY