Honda v Evropě na trhu malých supersportů tak nějak vyklidila pole. CBR250R nestíhala na konkurenci a tak byla stažena z nabídky. V přípravě je ostřejší CBR300RR.

Jednoválcová CBR250R poskytovala výkon o 15 koní nižší (26 koní), než Yamaha YZF-R3, nebo Kawasaki Ninja 400. Číslo to je nevysoké, ale v intencích malého objemu to vytváří rozdíl téměř třetiny výkonu. Honda proto začala v roce 2015 prodávat zcela novou, dvouválcovou CBR250RR, která poskytovala už velice slušných 38 koňských sil. Tento stroj ale nebyl k dispozici v Evropě a prodával se pouze v Japonsku, Thajsku, a v Indonésii. Pro Evropu a zbytek světa má v přípravě CBR300RR, která by měla přinést další koně navíc. Odhadem by jich mohlo být 45, což je číslo, které je vyšší než u Yamahy s objemem motoru 321 ccm (42 koní) a velmi se blíží Kawasaki Ninja 400 s objemem 399 ccm (49 koní).

Honda CBR250RR (2015)

POSLEDNÍ SOUVISEJÍCÍ NOVINKY

Nová Honda CBR300RR by měla stavět na technice CBR250RR. Předpokládají se drobné změny, zejména na straně přístrojového panelu a na straně osvětlení motocyklu, které bude kompletně LED. Konkurenceschopná malá RR by si tak jistě našla spoustu fanoušků značky.