Podle zvěstí společnost Aprilia brzy představí Dorsoduro a Shiver s novým motorem, které budou vyvinuty v továrně v Noale jako další generace s motorem o objemu 660 ccm.

Internetová média se domnívají, že Aprilia vráíi zpátky na scénu i model Pegaso. Pegaso  přišlo na trh coby cestovní enduro v roce 1992. Model z roku 2009 se považoval spíše za větší supermoto než za cestovní enduro.

sd4

Po ukončení prodeje Pegasa společnost uvedla Dorsoduro a Shiver, které představují veliké supermoto a naháče a coby cestovní enduro byl prodáván model Caponord. Ovšem již s litrovým motorem a později s motorem o objemu 1200 kubíků.

sd3

Aprilia je již s 660 ccm platformou poměrně úspěšná. A to díky supersportu RS660 a streetfighteru Tuono 660. Oba modely pohání dvouválec o objemu 660 ccm o výkonu 95 koní.

sd2

Podle domněnky je Pegaso součástí budoucího plánu o vytvoření třech nových modelů. Marketingový manažer také napověděl, že nové Pegaso bude něco mezi Tuono a Tuareg. 

sd1

O Tuaregu jsme se již zmínili. Jde o budoucí cestovní enduro, které bude sloužit jako náhrada modelu Pegaso. A nebo bude vše jinak, protože by se jednotlivé modely přespříliš překrývaly. Shiver by se překrýval s malým Tuonem a Pegaso by se překrývalo s Tuaregem.

Tuareg již Aprilia částečně ukázala a již se také na silnicích objevila testovací mula. Dle našeho názoru by mohlo být rozdělení následující:

Supersport: RS660

Naháč: Tuono 660

Supermoto: Dorsorudo 660

Cestovní enduro: Tuareg 660

Na Shiver a Pegaso nezbývá moc prostoru.

Oficiálně představené fragmenty modelu Tuareg 660 najdete zde:

Aprilia Tuareg 660 - fotografie fragmentů stroje na veletrhu EICMA 2019

POSLEDNÍ SOUVISEJÍCÍ NOVINKY

sd5