Ke slabší 250-tce, která je v prodeji již několik měsíců, přidává Kove do distribuce vrcholný motokrosový model MX 450 F. Ten se svými šedesáti koňmi míří na nejvýkonnější konkurenční modely.
Původní MX250R dosahovala výkonu necelých 41 koní při 12000 otáčkách. Komu by to bylo málo, 450-tka je o poznání silnější, protože Kove deklaruje maximální výkon 48,5kW při 9500 otáčkách, což znamená 60 koní.
60 koní je stále o dost méně, než má třeba nově příchozí Ducati Desmo450 MX (65 koní), ale ruku na srdce, také při značně nižší pořizovací ceně, která je o 3500 amerických dolarů nižší, než je cena této Ducati. Kove je prodáváno ve dvou specifikacích, jednak jako model Standard, pak jako Factory Edition a cena 7990 USD platí právě pro onu Factory Edition, s titanovým výfukovým systémem a mnoha prémiovými komponenty. Levnější verze stojí 5999 dolarů, což je ovšem cena bez dopravy k zákazníkovi a bez daně.
Stroj váží bez paliva 102 kilogramů, tudíž podobně jako KTM 450 SX-F. A je to o pět kilogramů více, než váží slabší model Kove MX 250R. Stojí na plně nastavitelném podvozku KYB, nádrž obsahuje 7 litrů paliva a kola jsou bržděna třmeny značky Taisko, ostatně jako je tomu u většiny motocyklů Kove.
Model má pětistupňovou převodovku, antihopingovou spojku a hydraulickou spojku. Kove MX450F i MX250R (druhá generace 250-tky) hodlají konkurovat nejenom výkonem, ale zejména přístupnou cenou.
V případě 450-tky je stroj o 3500 dolarů levnější než uvedená Ducati, či KTM 450 SX-F, ale také o cca 2000 dolarů levnější než japonská konkurence, například Kawasaki KX 450. Tento argument společně s dobrými komponenty a intenzivně testovanými motory by mohl být pádným důvodem při koupi tohoto stroje i u nás.
POSLEDNÍ SOUVISEJÍCÍ NOVINKY |
Stačí jen dostatek zájmu a Cartec - Kove Moto Czech nám jistě vyjde vstříc ☺️