První čtyřválec značky Voge byl představen v produkční verzi na mongolském okruhu Ordos. Supersportovní motocykl má rafinovanou aerodynamiku a jezdec si může za jízdy zvolit, zda-li chce více výkonu či méně hluku, prostřednictvím tlačítka na řídítkách.
Okruh Ordos ve Vnitřním Mongolsku se těší zvláštní pozornosti čínských motocyklových výrobců. Jednak je to široko daleko jediný závodní okruh, za druhé byl navrhnut čínským projektantem a postaven čínskými stavebními společnostmi. Voge (či v Číně prodávané pod značkou Wuji) právě zde demonstrovalo svou schopnost vyvinout a vyrobit supersportovní motocykl, který byl v případě RR660S představen ve své produkční formě.
Voge RR660S byl coby prototyp představen na veletrhu CIMAMOTOR 2023. Netrvalo ani rok a máme zde sériový kus, který bude slavnostně puštěn do prodeje na veletrhu Chongqing Motorcycle Expo ve dnech 13.-16 září 2024.
Motocykl je poháněn vodou chlazeným čtyřválcem o objemu 663 kubíků a dosahuje maximálního výkonu 99,2 koní při deseti tisících otáčkách. Omezovač je nastaven na 13000. Zrychlení na 100 km/h uskuteční za 3,5 sekundy a dosahuje maximální rychlosti 235 km/h.
Stroj má sportovní design a hlavně sportovní potenciál. Dopomáhá mu k tomu i aerodynamika, která se dle výrobce může srovnávat s aerodynamikou BMW S 1000 RR. Na druhou stranu se nemůže úplně pyšnit hmotností 215 kilogramů (s palivem), která je o cca 20 kilogramů vyšší než váží adekvátní konkurence (Triumph Daytona 660: 196 kg, Aprilia RS660: 189 kg). Oproti těmto konkurentům je zase Voge větší, protože má rozvor kol celých 1450 milimetrů. Stroj stojí na nestavitelném podvozku. Vpředu brzdí ho brzdy Brembo M4.32, vzadu jednopístkový třmen Nissin. Na řídítkách je tlumič řízení.
Stroj má dva jízdní režimy (Normal a Sport), kontrolu trakce, lauch control a TFT displej v sobě obsahuje závodní telemetrii, kterou dodává šestiosá měřící jednotka. Sedačka ve výšce 780 milimetrů je výškově i podélně nastavitelná, aby se na motorku poskládali jak malí, tak vysocí.
POSLEDNÍ SOUVISEJÍCÍ NOVINKY |
Zajímavostí je možnost ovládání výfukové klapky. Řidič si může navolit tichý režim pro jízdu po městě, nebo klapku otevřít pro více hluku a výkonu za městem.