Italský výrobce motocyklů pro letošní rok přináší nejen vylepšení původního modelu Superveloce, ale zároveň přichází i s úplně novou verzí "S".

MV Agusta se zaměřila na splnění norem Euro 5 kvůli kterému byl revidován kapalinou chlazený DOHC motor o objemu 798 cm3, který ale stále nabízí 147 koní při 13000 ot./min. Pro snížení tření a zvýšení účinnosti paliva výrobce použil titanové ventily s DLC vedením. Taktéž došlo k přepracování výfukového systému od svodů až po koncovku. K revizi došlo i u řídící jednotky, která ovlivňuje nejen chod motoru, ale ovládá i přesnost dávkování výkonu. 

Superveloce dále pro rok 2021 obdržela zcela novou šestiosou inerciální platformu IMU, která čte úhel náklonu a poskytuje tak optimálně přesnější ovládání motocyklu. Tato jednotka pomáhá spravovat i ovládání zdvihání předního kola a slibuje tak mnohem zábavnější jízdu.

Stroj je vybaven brzdovým systémem Continental ABS se specifickou úpravou pro MV Agusta a skládá se z náklonového ABS a kontroly trakce. Taktéž došlo k vylepšení obousměrného Quick-Shift EAS 3.0, který zlepšuje řazení pomocí nového snímače a launch control sytému. Dále zde najdeme nový 5,5 TFT displej s možností připojení aplikace MV Ride, která obsahuje navigační systém.

Verze Superveloce "S" sdílí se svou sestrou vše výše uvedené, avšak odlišuje se specifickou bílou uniformou se zlatými detaily, hnědým koženým sedlem Alcantara a bezdušovými drátěnými koly.

POSLEDNÍ SOUVISEJÍCÍ NOVINKY

Ceny zatím nejsou oficiálně dostupné, ale bez ohledu na výši investice lze předpokládat, že takovýto skvost se na showroomech dealerů dlouho neohřeje.