Honda ukončí výrobu klasické CB1100. Rozloučí se limitovanou edicí Final Edition
Po téměř dvanácti letech ukončí Honda prodej svého klasického naháče CB1100.
Po téměř dvanácti letech ukončí Honda prodej svého klasického naháče CB1100.
"Když už v těch motorkách ty adaptivní tempomaty mají, tak jim omezíme rychlost..." zní z Bruselu. FEMA (Federation of European Motorcyclist´Associations) se proti myšlence bouří.
Nová Honda NT1100 je v základu postavena na platformě Africy Twin 1100. Co vám přináší?
Na koncern Loncin Holdings je vyhlášen bankrot a hledá se strategický investor. Naštěstí je touto událostí postiženo celkem 13 společností koncernu a nikoliv Loncin General Power Co. Ltd., která je zodpovědná za výrobu motocyklů.
V roce 2008 vyjela KTM s velikou cestovní motorkou s V2-kovým motorem, která vycházela z tehdejší řady Adventure. Zdá se, že by se historie mohla opakovat.
Triumph chce vychovávat své zákazníky a ještě více jim otevřít svět adventure ježdění. Za tím účelem otevřel nový kemp, kde budou klientům značky k dispozici všechny adventure a scrambler motocykly této značky.
Před několika měsíci vydala Suzuki nový model naháče GSX-S1000, který přinesl veliké množství inovací. Zejména co se elektroniky týče, aby Suzuki srovnala krok s nejnovějšími trendy. Nyní je možné koupit limitovanou edici SERT.
Společnost Buell Motorcycle Co. oznámila, že legendární Hammerhead 1190 se začne znovu vyrábět. Rezervace bude přijímat už od 1. listopadu letošního roku.
Popravdě, když se poprvé ukázala světlu světa Pan America, mnoho lidí zůstalo stát v němém úžasu, kam Harley Davidson posunul design cestovních endur. Ovšem to ještě neviděli poslední počin značky Lifan, která chce svým modelem KPT 400 vstoupit do segmentu cestovních endur.
Brixton už pracuje několik let na novém classic modelu. Jde o 1200 ccm dvouválec, který má představovat přímého konkurenta modelu Triumph Bonnevile. Jeho prodejní verzi právě předvádí na jednom z čínských veletrhů. Šušká se, že se nový motocykl ukáže ve finální formě i na veletrhu EICMA.
Před nedávnem jsme informovali o problémech zeleného týmu, který hodlá Kawasaki řešit diverzifikací výrobního portfolia od ostatních výrobců. Firma hodlá intenzivněji ustupovat od spalovacích motorů a chce mít 100% své produkce v roce 2035 elektrické, hybridní, nebo poháněné vodíkem. A aby nezůstalo jen u slov, ukázala i nějaký důkaz své snahy.
Honda finišuje svou novinku, crossover, který se má postavit Yamaze MT-09, BMW S 1000 XR, Ducati Multistradě, nebo Kawasaki Versys 1000.
Jak jinak než růžovými výhledy do budoucna se snaží Kawasaki uklidnit své akcionáře. A ti uklidnit vážně potřebují. Jakkoliv celosvětový trh s motocykly explozivně roste, Kawasaki již několik let po sobě stagnuje. Chybí ji inovace, nevidí nálady na trhu a není schopna dostatečně pružně reagovat na změny poptávky. A pružně znamená klidně i v řádu let.
Aprilia ví, že segment cestovních endur je v Evropě velmi populární. Přesto nepospíchala přespříliš a doladit Tuarega do prodejní formy ji trvalo téměř 3 roky. Kompletní informace o nadcházejícím modelu jsme přinesli prvního srpna a k několika fotografiím dnes Aprilia vydává i jízdní video.
Ač se to nezdá, Triumph Tiger 1200, který se dříve nazýval Explorer, je s námi už od roku 2011. Deset let je obecně dodržovaný čas, kdy se vyplatí stroji dát zcela novou konstrukci a nejen pokračovat s novou verzí faceliftu. Po deseti letech tudíž přijde Triumph s kompletně novým motocyklem.
Youtubový kanál Mich Superbike přišel se zprávou, že Kawasaki by měla v roce 2022 přijít s nástupcem cestovního korábu ZZX1400. S vyšším objemem a rovnou s přeplňováním.