První obrázky nejsilnějšího advíka se objevily už v říjnu 2018. Kvalitní fotka zobrazila mnohé. Zejména nízko položenou nádrž ve stylu modelu 790 Adventure.

Potom se po stroji slehla zem až do nynějška, kdy byl zachycen při testování ve středním Rakousku. Sešel se půlrok s půlrokem a na stroji je vidět, že kapotáž a kryty nádrží doznaly designových změn. Stroj na novější fotografii má nádrže odhalené a chybí na nich ochranný plast jako má KTM 790 Adventure. Případně ten ochranný plast na nich ve finále bude a na testovacím prototypu je sundaný.

ktas1292

Magazín AMCN, který fotku zveřejnil tvrdí, že byl stroj testován ve dvojici s BMW R 1250 GS a spekuluje, že tudíž by mohl být stroj model 1290 Super Adventure. Přičemž se zřejmě jedná o stroj stejný, jaký byl spatřen v říjnu loňského roku a u něj se hovořilo o tom, že disponuje motorem 1090. Každopádně na novém tvaru nádrží, které přinášejí nižší těžiště stroje KTM testuje konkurenceschopnost s vlajkovou lodí svého největšího konkurenta. A je tedy logické, že by se slušelo ho porovnávat s motorem 1290.

ktas1291

 

Se svou troškou přišel i magazín Morebikes, který uvedl set dvou fotografií z odlišným jezdcem a tudíž pořízených v odlišnou dobu. Tento stroj je na litých kolech, již nemá na sedačce ani na boku měřící elektroniku (může být v kufrech) a opět má ochranný plast nádrže. Pokud zrak neklame, nelze si nevšimnout, že oba stroje mají jinou světlou výšku. Tedy první model by mohl být teréněji orientovaný Adventure R na drátech a druhý silničněji orientovaný Adventure T na litých kolech.

ktas1292Foto stroje z října 2018

POSLEDNÍ SOUVISEJÍCÍ NOVINKY

V každém případě to vypadá, že se KTM s touto inovací dostává do poměrně pokročilé fáze a tudíž by se stroj mohl v nabídce rakouské společnosti objevit brzy.