Jakkoliv se obrázky testovaných strojů objevily i v minulosti, nyní se objevily oba stroje pospolu. Zajímavé...

KTM RC 390 přišla na světlo boží již v roce 2013 a nyní jsme tak akorát v době, kdy by mohl a měl přijít větší facelift. Pokud se vám stala ta životní událost že jste se stali držitelem řidičáku A2, KTM RC 390 je vhodným kandidátem pro vstup do supersportovní kategorie. Celý tento segment strojů výrazně roste. Nejen KTM RC 390, ale i Kawasaki s Ninjou 400, Honda se svou CBR 500R nabízí zájemcům solidní stroje s dobrým základem pro naučení se supersportovní techniky jízdy.
 

RC 390, která se zřejmě veřejnosti ukáže na podzim tohoto roku a prodávat se začne na začátku toho příštího, přichází s několika viditelnými změnami. Očividně je to větší nádrž, jinak tvarovaná řídítka, rozměrnější kapotáž a barevný LCD přístrojový panel, jakým disponuje nynější Duke 390.

 

 

Současně můžeme vidět nový podsedlový rám, zřejmě aby mohl přinést více pohodlí spolujezdci. Stroj bude poháněn známým jednoválcem o objemu 373 ccm, u kterého se předpokládá inovovaná hlava. Nový bude celý výfukový systém, který musí reagovat na příchod přísnější ekologické normy Euro5, která přijde v platnost v roce 2021. Ovšem nikoliv tolik restriktivním, aby plnil nové hlukové limity, které přijdou v platnost 2024. Zde se předpokládá, že pro rok 2024 si KTM připraví od základu nový model.

POSLEDNÍ SOUVISEJÍCÍ NOVINKY