Společnost Blacktrack Motors sídlí v Lucembursku. Pro limitované množství zákazníků představuje model BT-03, café racer, který stojí na základech Harley Davidsonu Fat Boy.

A nikdo by Fat Boye ani nehádal, nakolik vypadá stroj odlišně. Pohonnou jednotkou je motor HD 114 a jako designový předobraz sloužil stroj Harley Davidson XLCR 1000, café racer ze sedmdesátých let.

Důvod proč jsem vytvořil BT-03 je, že takovéto stroje byly stroje mého mládí. Harley Davidson XLCR 1000 se vyráběl mezi lety 1977 a 1979. Bylo jich vyrobenou pouhých 3133 kusů. Když jsem naposledy uviděl XLCR v ulicích Paříže, řekl jsem si ,že přesně takovýto stroj chci dát světu a v moderním pojetí.
Sacha Lakic, zakladatel Blacktrack Motors a hlavní designér

 

BT-03 je již třetí počin společnosti. Prvním byl BT-01, stroj postavený na základě Hondy CX500. Následoval BT-02, na základě Triumphu Thruxton R jako přestavba na Norton Manx. Tyto předchozí dva café racery jsou neporovnatelné s nynějším BT-03. Veliký V-twin o objemu válců 1868 ccm dominuje celému stroji. Zastavěn je do prakticky nedotčeného rámu Fat Boye, na který hladce navazuje ručně vyráběný podsedlový rám, nesoucí zadní sekci motocyklu.

Dlouhá nádrž je zakázkově vyráběná, stejně jako malá přední kapotáž, brýle předních tlumičů, přední blatník, přepákování stupaček, zadní kapotáž a kryt zadního tlumiče. Na sedlačce, která má velmi nízký profil je použita prémiová kůže, Malé červené plexi kryje OEM tachometr.

Podvozek tvoří komponenty firmy Öhlins a hliníková kola jsou od firmy Dymag. Kola brzdí brzdové třmeny značky Beringer a stejné značky jsou i brzdové pumpy a páčky.

BT-03 je o něco lehčí než Fat Boy, díky užití několika komponent z hliníku. Výsledná hmotnost je 248 kilogramů v porovnání s 296 kilogramy Fat Boye. Společně s nižší hmotností se na mrštnosti stroje podepisují i nové svody, výfuky a úpravy managementu, což se odrazilo ve výkonu 105 koní a 163 Nm kroutícího momentu.

POSLEDNÍ SOUVISEJÍCÍ NOVINKY

Stroj si již nyní můžete objednat, ale počítejte s dodáním cca za rok. Cena je individuální a je třeba o ní jednat osobně přímo s výrobcem v Lucembursku.