Video uvnitř článku. Na veletrhu EICMA nám KTM ukázala finálně vyhlížející prototyp svého malého Adventure. Velkou neznámou zůstalo přední světlo, které bylo jen maketou.

Jak jde čas, objevují se další fotografie přinášející finální podobu tohoto chybějícího prvku. Bylo zřejmé, že KTM bude pokračovat v designové linii svých již uvedených modelů. Světlo je tak ne nepodobné světlu nového Duke 790, s přihlédnutím na více svislou polohu světla modelu Adventure 1290.

 

 

 

Nové fotografie zachytily 3 nové varianty tohoto stroje. Je to jednak model R, který byl již uveden na veletrhu. Model se zvýšenými zdvihy tlumení a s vysokým předním blatníkem. Dále byl vyfocen model s nízkým blatníkem předního kola (zřejmě model T - Touring). Pak byl vyfocen stroj zcela bez blatníku, ale s bočními kufry a s nápisem S na boční kapotáži.

 

Všechny tři modely jsou vybaveny motorem LC8 s objemem 790 ccm, poskytujícím v modelu Duke 790 výkon 105 koní a krutící moment 86Nm. Lze předpokládat, že model Adventure bude o několik koní výkonu ochuzen pro zvýšení životnosti motoru. Je možné, že výkon motoru bude do jisté míry upozaděn ve prospěch zvýšeného kroutícího momentu v nízkých otáčkách, který se v enduro motorce bude více hodit než u silničního naháče.

Všechny tři zachycené modely mají kapotáže shodné s uvedeným prototypem, včetně nízko uložených chlopní nádrže, které jsou před holeněmi pilota. Model se zvýšeným blatníkem se nejvíce podobá uvedenému prototypu. Disponuje ale jiným výfukem, lízátkem zadního kola s držákem SPZ. Zadní kolo je bržděno dvoupístkovým třmenem, kdy na prototypu byl jednopístek a sedlo je dvoudílné. Kolem výfukového svodu jsou již namontovány stupačky spolujezdce.

Další kus má nízký blatník ve stylu dakarských speciálů. Má také dvoudílné sedlo, opět dvoupístek vzadu a také již stupačky spolujezdce. Namísto roadbooku má již TFT panel podobný jako má Duke. Podobný kus je na další fotografii, vybaven kufry a bez předního blatníku. Na boční kapotáži má nápis S, což může (a nebo vůbec nemusí) evokovat typ S. Disponuje vyšším větrným štítkem než předchozí model R s nízkým kouřovým štítkem.