BMW S 1000 RR je nepochybně jeden z nejlepších superbajků dnešní doby. Není tak překvapením, že se jeho designem a dokonce i názvem inspiroval čínský výrobce motocyklů Jiangsu Daelg Motorcycle Co. Ltd.
Značka Sukuli se s označením a s designem svých motocyklů zrovna dvakrát nepáře. Sukuli S1000RR není jediným modelem z jejich nabídky. Obohacena se může cítit i Ducati, kdy Sukuli nabízí kopie jejich modelů. V4S je kopie Ducati Streetfighter, V4R zase modelu Panigale a to dokonce s nápisem "Sukuli Corse" na kapotách. Massimo Tamburini jistě rotuje v hrobě na hranici omezovače.
Existuje jedno rčení, že "závist je nejvyšší forma uznání". Ovšem nejsme si zcela jisti, zda-li bude BMW potěšeno, že se právě jeho stroj stal předlohou pro kopii. A že se dokonce inspirovali jeho logem.
Sukuli S1000RR, překvapivě, nemá pod kapotami motor litrové kategorie, ovšem agregát o objemu 250 kubíků, který produkuje kulervoucích 11,5 kW. Dá se předpokládat, že se bude jednat o dvouválec. Pohledem na model Sukuli V4S, který má motor odhalený, zřejmě vzduchem chlazený.
V technických listech píše výrobce o tom, že bude možnost stroj osadit i motorem o objemu 500 ccm, kde se dá očekávat dvouválec na hranici 35kW.
Všem je jasné, že motocykly značky Sukuli neuvidíme v Evropě, kde by se prakticky ihned staly obětí právníků. Pohled na neomalenost Jiangsu Daelg nám připomíná doby, kdy se spousta čínských výrobců inspirovala západním designem.
V dnešní době je to spíše rarita, protože doba se posunula o dvacet let a Benelli, CFMOTO, Morbidelli a Voge jsou dokladem toho, že dnes jsou asijští výrobci schopni vyrobit kvalitní a designově svébytné motocykly, aniž by se jakkoliv technicky a esteticky inspirovali předlohami z Evropy.