Kategorie motocyklů A2 - do 35kW se opět zahustí o dalšího adepta. Po záplavě naháčů a scramblerů to bude tentokrát sportovně pojatý stroj, který se stane konkurencí pro Aprilii RS457, nebo Hondu CBR500R.
Značka Voge, která sídlí pod koncernem Loncin si vzala základ z naháče Voge 525R, výrazně zasáhla zejména do designu a pro zákazníky připravila supersport RR525. Ten bude osazen dvouválcovým motorem o objemu 494 kubíků a nabídne výkon na samé horní povolené hranici pro kategorii motocyklů A2 - 35kW.
A to není vše. RR525 by se měla prodávat i ve zcela nelimitované verzi, která má 41 kW, tedy nějakých 55 koní při 8500 otáčkách. Těm bude sekundovat maximální točivý moment ve výši 50 Nm, jehož vrchol bude v 7500 otáčkách za minutu.
Šestistupňová převodovka bude za antihopingovou spojkou. Materiály výrobce nehovoří o tom, že by měl být stroj osazen řadícím quickshifterem. Oproti nahaté 525R bude mít RR525 lehčí kola. Přední kolo bude mít navíc pouze jeden kotouč, ovšem zase bržděn čtyřpístkovým třmenem v podobě Brembo M4.32.
Zadní kotouč bude zase bržděn brzdovým třmenem značky Nissin. Podvozek KYB nabídne základní možnosti nastavení, stejně tak základní bude celá výbava stroje, aby se udržel na nízké ceně. Bude obsahovat konvenční dvoukanálové ABS, základní, ale vypínatelnou kontrolu trakce a 5-palcový TFT přístrojový panel.
LCD nabídne možnost volby tří jízdních režimů (Normal, Sport, Rain). Plně natankovaný stroj obsahující 16,5 litrů paliva by měl vážit pod magickou hranicí 200 kilogramů.
POSLEDNÍ SOUVISEJÍCÍ NOVINKY |
První zmínky o Voge RR525 se objevily už vloni, zhruba touto dobou. Stroj byl ale celý rok stále připravován do sériové výroby. Cena prozatím nebyla nijak upřesněna, dá se avšak očekávat, že pokud dorazí do ČR, mohla by se pohybovat ve výši 145-150 tis. Kč.