KTM vrací do hry cestovní supermoto - hybrid - 890 SMT
KTM je zpět se svým ikonickým supermoto-tourerem KTM 890 SMT. A měl by být lepší než kdykoliv předtím.
KTM je zpět se svým ikonickým supermoto-tourerem KTM 890 SMT. A měl by být lepší než kdykoliv předtím.
Rok 2017 byl ten poslední, kdy jsme si mohli koupit čtyřválcové véčko od Hondy. Zastaralá konstrukce a nadcházející emisní norma Euro4 poslala tento agregát do věčných lovišť a od té doby je u Hondy ticho po pěšině. To by se mohlo brzy změnit.
Harley Davidson už nějaký ten čas spolupracuje s QJMotor na podobě budoucích naháčů pro každého. Před měsícem tyto firmy oznámily dokončení vývoje malé 350-tkové kategorie a nyní přichází na řadu dvouválcový půllitr.
Kdysi řekl jeden klasik, že závist je nejvyšší forma uznání. A když závidíte opravdu moc, tak se pokusíte o něco podobného sami, byť obšlehnete něco, co vymyslel někdo jiný.
Společnost CFMOTO nedávno uvedla na trh zcela nový, dvouválcový motor o objemu 450 kubíků. S tímto motorem již přivezla na trh malý supersport a v brzké době se dají očekávat další modely.
KTM ve společném podniku s partnerem CFMOTO již nějakou dobu vyrábí znovuoživený model 790. Ať se jedná o model Duke 790, tak o model 790 Adventure. Do výroby ale míří i vyšší specifikace R.
Husqvarna využije značné podpory koncernu a na technice KTM Duke 890 přijde s designově neotřelým Vitpilenem.
Harley Davidson ve spolupráci s indickým gigantem Hero Motocorp uvede na trh nový motocykl, který by se mohl objevit v globální prodejní síti.
Po několika letech křečí, které vyústily k přechodu značky a technologií pod nového vlastníka TVS, otevírá Norton svůj první britský obchod. Vedle prodejny v ikonické The Bike Shed chce v rámci Velké Británie otevřít ještě dalších pět dealerství.
Slovní spojení "vyrobeno v Číně" už dnes nezní nikterak hanebně. Většina zavedených značek již svou výrobu na asijský kontinent přesunula minimálně částečně a tak není divu, že Benelli přichází s novou čtyřstovkou zcela vyrobenou v Číně v její mateřské společnosti Qianjiang. Vývoj a design se ale stále provádí v Itálii, což je funkční spolupráce obou kontinentů ověřená u několika výrobců.
Motocykl Indian Challenger RR, který se účastní závodů MotoAmerica King of Baggers je nyní k dispozici veřejnosti, prakticky v identické konfiguraci, v jaké jezdí závody samotné.
Podle nedávno podaných registrací, CFMOTO pracuje na dvou malých motokrosových motocyklech poháněných elektromotorem. Zatímco elektro motocykly se v běžném segmentu ještě tolik neuchytily, offroadová sekce je naproti tomu logickou oblastí pro snadnou elektrifikaci, zejména pokud se bavíme o sportovních motocyklech, kde se nenajíždí velké porce kilometrů.
Harley Davidson připravuje dva nové modely motocyklů rodiny CVO, které budou osazeny inovovaným motorem s vyšším objemem a zřejmě i systém variabilního časování ventilů.
Společnost RedMoto je po dlouhé roky spojována s Hondou. Pokud byste chtěli svou vysněnou hodnu CRF provozovat v běžném provozu, nejspíše si ji koupíte u RedMoto. protože tato společnost umí bezpapírové Hondy dostat na SPZtky.
Šachovnicová vlajka na kapotáži a na nádrži má evokovat přesně to místo, kam Aprilia s modelem Extrema míří. Kolekce drobných vylepšení má za úkol zejména snížit hmotnost motocyklu, pro lepší chování na závodním okruhu.
U Ducati mohou slavit a to rovnou nadvakrát. Jednak díky silně inovovanému Scrambleru Next-Gen Freedom, za druhé díky rekordním miliardovým tržbám, poprvé v historii značky.