Slovní spojení "vyrobeno v Číně" už dnes nezní nikterak hanebně. Většina zavedených značek již svou výrobu na asijský kontinent přesunula minimálně částečně a tak není divu, že Benelli přichází s novou čtyřstovkou zcela vyrobenou v Číně v její mateřské společnosti Qianjiang. Vývoj a design se ale stále provádí v Itálii, což je funkční spolupráce obou kontinentů ověřená u několika výrobců.

Podle nedávno podaných registrací, CFMOTO pracuje na dvou malých motokrosových motocyklech poháněných elektromotorem. Zatímco elektro motocykly se v běžném segmentu ještě tolik neuchytily, offroadová sekce je naproti tomu logickou oblastí pro snadnou elektrifikaci, zejména pokud se bavíme o sportovních motocyklech, kde se nenajíždí velké porce kilometrů.

KTM oficiálně potvrdila, že cestovní supermoto motocykl označovaný SMT se vrací na trh jako KTM 890 SMT. Globální premiéru by stroj měl mít v dubnu a bude používat stejný paralelní dvouválec o objemu 890 cc jako má 890 Adventure. 

Indian Motorcycle přidává v roce 2023 do své rodiny Chief nového cruisera, ten nese název Sport Chief. Jedná se o výkonný cruiser s velkou možností personalizace s využitím prémiových komponentů, to vše v typickém americkém stylu.

Průlom čínských značek na trhu přináší novou kapitolu do historie motocyklového trhu. Podobnou recesi jsme už zažili v 60.-70. letech při nástupu čtyř japonských gigantů, a protože těch čínských je o dost více, je pravděpodobné, že se bilance na světovém trhu změní. I přesto tu stále máme jednoho nezpochybnitelného krále, nebo snad královnu, která si stále drží velmi významnou pozici - je jím Honda Motor Co. Ltd..

Ve Štrasburku definitivně schválili dohodu o nulových emisích uzavřenou s členskými státy Evropské unie v loňském roce v listopadu, která zakazuje prodej nových vozidel se spalovacími motory a to od roku 2035. Týká se to i motocyklů?