Indové to dělají fikaně. Ukazují na dojmech nové Jawy v Česku. Podobně tak tomu bý být s BSA ve Velké Británii a s Peugeotem ve Francii. Než začít budovat zcela novou a neznámou značku, je lepší zaútočit na srdce domácích zákazníků značkou známou a domácí.

Mahindra má pro evropskou expanzi značky Peugeot připraveno 7 modelů. Do této doby nebylo rozumné tyto motocykly uvést, protože mezi majitelem Peugeot Motocycles (koncernem PSA) a koncernem FIAT probíhaly námluvy. Ty, jak je známo skončily nezdarem a tak Mahindra koupila od PSA zbytek akcií Peugeot Motocycles a plánuje zaplavit Francouzský trh motocykly této značky. Peugeot totiž nyní zabývá pouze skůtry a plnohodnotné motocykly mu v nabídce chybí.

Ačkoliv to tak nevypadá, nové Peugeoty by měly startovat s motory Mahindra Mojo, tedy stejnými, jaké se usídlily v Jawě 300. Motor je vizuálně zcela jiný, protože Jawa chtěla více zasáhnout nostalgickou vlnu a motor byl vizuálně značně upraven. Vedle 300 ccm motorů by měly nové Peugeoty vyjet i s motory o objemu 125 ccm.

Mahindra nyní vlastní 100% akcií Peugeot Motocycles. Je to jiné, než s Jawou. Na Jawu má pouze licenci, kdežto Peugeot celý koupila. Slibuje, že ústředí Peugeotu zůstane stále ve Francii a podrží a rozšíří stávající prodejní a servisní síť.