Nová série detailů odhaluje podrobnosti nadcházejícího malého supersportu zelené stáje.
Výroba Kawasaki ZX-25R bude podléhat high-tech měřítkům a proto si ji Kawasaki ponechá v Japonsku. Bude to jeden z mála maloobjemových strojů, které budou vybaveny celou plejádou elektronických asistentů, které můžeme vídat u řádově větších strojů. Budou to jízdní módy motoru, několikastupňová kontrola trakce a zřejmě i náklonové ABS. A nejenom elektronika bude high-tech, ale i mechanická stránka. Přední vidlice bude USD a zřejmě nastavitelná a čtyřválcový motor bude mít DOHC rozvod.
Motor sám o sobě nebude žádné ořezávátko. Otevřená verze bude dávat kolem 60 koní, odhadem při 19-20 tis. otáčkách. S nejvyšší pravděpodobností bude stroj také prodáván uzavřený pro skupinu A2. Vzhledem k nízké hmotnosti stroje kolem 150 kilogramů by měl být stroj uzavřen na cca 41 koní.
POSLEDNÍ SOUVISEJÍCÍ NOVINKY |
Což bude možná realizováno pomocí snížení maximálních otáček, zřejmě na 16000 za minutu. Adekvátně k celému mechanickému nastavení budou dimenzovány i brzdy, kdy se (i podle skicy) předpokládají vpředu dva kotouče.