Má dojezd pouze 200 kilometrů, rychlost pouhých 200 km/h a pouhých 71 koní. Ale záruku 100 tis. km a cenu pod cenou šestistovkového supersportu.

A to by leckomu mohlo stačit, protože je pro něj dojezd 200 kilometrů dostatečný a cena provozu je čvrtinová. A když už dojde šťáva, nabití z 0 na 80% kapacity je za pouhých 36 minut. Zrychlení z 0 na 100hm/h se odehraje za 3 sekundy, což je pro leckoho víc než dostatečné. Emflux navíc dává ke svému stroji záruku 100 tisíc kilometrů a to jak na baterii, tak na elektrické a mechanické komponenty.

Šasi stroje je ve znamení příhradových trubek. Příhradový je jak rám, tak podsedlová sekce a taktéž jednostranná kyvná vidlice. Pohon obstarává vzduchem chlazený motor o výkonu 53kW s vodou chlazenou bateri, podvozek KYB a brzdy Brembo M4 na 320 mm kotoučích. Vrcholná verze bude dávat výkon 60kW, bude vybavena podvozkem Öhlins, bržděna bude třmeny Brembo M50 a oblečena do karbonových kapot. Motor nabízí dobíjení baterie při brždění, což není v této kategorii vozidel standardem.

Elektroniku zastupuje dotykový display s úhlopříčkou 6,8", kterému dodává informace řídící modul nVidia Jetson TK1 se čtyřjádrovým procesorem ARM A15. Jeho součástí je GPS navigace, nahrávání dvou onboard kamer a konektivitita bluetooth, 3G a 4G pro připojení do internetu. Firma slibuje softwarové aktualizace, které se k zákazníkům budou dostávat "over the air". Elektronika nabízí 4 různé jízdní režimy a jako perličku i "zpátečku" s rychlostí 3 km/h.

Nefinální prototyp byl vystaven na indickém veletrhu Auto Expo 2018. Je to zřejmé například na brzdových kotoučích, které zastupuje jakási atrapa, na větrném plexištítku, který je obtížné čirý vytisknout na 3D tiskárně, nebo LCD, kde je namísto něho položen jakýsi mobilní telefon s fotkou. Cena základní verze se bude pohybovat kolem 10000 € a vrcholná verze bude stát 14000 € s dodáním v půlce roku 2019.

POSLEDNÍ NOVINKY ZNAČKY

@Press, Visordown