Uběhlo již více jak šest let od představení elektrického roadsteru Lacama, kterému následovalo nemálo příslibů. Nyní ale italská společnost Volt se sídlem v Imole konečně ukáže novou verzi svého Lacama, která bude určená k prodeji.

Zpátky v čase - píše se rok 2017 a italský Volt vyvolává rozruch tím, že ukazuje první prototyp svého budoucího elektrického motocyklu Lacama. O rok později pak přichází s přepracovanou a vylepšenou verzí, podrobným technickým listem a ceníkem. No a od té doby, nic.

Podobná oznámení jsou na poli elektrických jednostopých vozidel poměrně častá a člověk by si byl pomyslel, že značka prostě zanikla, stejně jako mnoho jiných. Ale zdá se, že italští Volťáci svůj projekt neopustili, naopak pokračovali v práci. A to až do této chvíle, kdy oznámili, že Lacama 2.0 bude mít svůj vlastní stánek na letošní EICMA.

Volt motocykl nyní testuje s Gianluxou Nannaellim, vítězem SBK na okruhu v Imole, kde také testování probíhá a nechává se slyšet: "Motocykl je velmi dobře vyvážený a má velmi plynulý progresivní průběh výkonu s vysokou efektivitou. Je také cítit, že motocykl je mnohem lehčí než jiné elektrické motorky v této kategorii - rám je opravdu mistrovským dílem. Motocykl má výjimečně dobré vyvážení a při jakémkoliv úhlu náklonu udržuje dokonalou rovnováhu."

Lacama je podle fabriky dokonale všestranný motocykl pro jakéhokoliv jezdce na jakékoliv trase. Je navržen tak, aby byl vhodné pro každého jezdce jakéhokoli věku a to i díky čtyřem různým režimům - WET, ECO, SPORT, ROCKET.

Zvláštností tohoto motocyklu je jeho vysoká možnost personalizace, od přední části až po sedlo, včetně výběru z 22 možných barev rámu a kyvné vidlice. Všechny modely budou navíc číslovány a po stránce výkonu patří Lacama na vrcholu nabídky. Nabízí výkon 150 koní, maximální rychlost 230 km/h za a stovku zvládne za 3,5 sekundy. Výdrž baterie v režimu městského ježdění je udávána na 257 km, přičemž elektronika je moderně vybavena inerciální jednotkou, náklonovým ABS, kontrolou trakce a anti-wheelie. Hliníkový rám a kyvná vidlice jsou vyrobeny z jednoho kusu a o odpružení a brzdění se starají Öhlins a Brembo. Cena ovšem prozatím není známá.

POSLEDNÍ SOUVISEJÍCÍ NOVINKY