Značka Zontes je v podstatě značka jednoho motoru. Protože téměř všechny jeho modely stojí na jednom motoru o objemu 310 kubíků. Všeho ale do času, protože u Zontesu se tímto vývoj nezastavil.

Pokud jste měli někdy čest se s motocykly Zontes setkat, určitě jste si nemohli nevšimnout parádního technického zpracování. Počínaje brzdovou a spojkovou páčkou, přes nádobky, uchycení řídítek, stupaček, sváry, lak a místy neortodoxní technické detaily - motocykly Zontes nejsou jen tak úplně běžnou bižuterií světových silnic.

Možná právě proto se z Guangdong Tayo Motorcycles, majitele značky Zontes stal tak veliký globální výrobce. Protože vyrábí něco s přidanou hodnotou. Nyní chce zatnout zuby i do prémiového segmentu motocyklů, protože na svém profilu na sociálních sítích uvedl, že započala výroba nového tříválcového motoru o kterém jsme vás informovali něco více než před rokem.

Zontes ukázal i nějaké drobnosti, jako třeba kliku, nebo válce. Hovoří se o kompresním poměru 13,4:1, který by při objemu válců 800 kubíků mohl přinést v těchto motocyklech výkon kolem 110 koní. Pro porovnání, tříválcový motor MV Agusta F3 800 má poměr 13,3:1 a výkon 142 koní. Yamaha MT-09 má poměr 11,5:1 a výkon 117 koní. Třiválcový Triumph Street Triple RS má poměr 12,54:1 a výkon 121 koní.

Očekáváme, že Zontes se bude držet své designové linky a nové tříválcové motocykly budou velmi podobné těm ze stávající produkce. Po jejich vzoru by potom mohly na trh přijít nahaté roadstery R, naháče V, cesťáky VX, crossovery, které Zontes označuje X a cestovní endura T.

POSLEDNÍ SOUVISEJÍCÍ NOVINKY