Skůtry jsou obecně považovány za městská a příměstská přibližovadla. A slovo příměstská je v tomto případě příznačnější, zejména když kolem měst nejsou jen asfaltové džungle, ale i nezpevněné cesty.

Koncem asfaltu nemusí končit i legrace. Stejně jako si nově připravovaný skůtr DTX 360 mohou užít městští hejsci dychtící po vůni dobrodružství. Stejnou měrou skůtr poslouží i lidem, kteří si s nezpevněnými komunikacemi tykají každý den. Při cestě do práce, do lesa, na ryby, nebo při kontrole svých polností.

DTX 360 je postaven na základě skůtru Kymco Downtown 350i. Nově připravovaný crossover má pozměněný design masky. Světla jsou menší a linka denního svícení je vytažená vysoko k řídítkům. Adventure potenciál dokládá malý zobák nad předním kolem, které dává znalcům neomylný důkaz, s čím mají do činění.

Aby se skůtru na šotolinách více líbilo, bude vybaven sadou pneumatik s hrubším vzorkem, které zajistí lepší grip. Kymco je skoupé na informace a tak prozatím nevíme, jestli se změny promítnou i do podvozku. Porovnáním fotografií s modelem Downtown 350i to vypadá, že by nový crossover mohl být o nějakých 20 milimetrů vyšší. Což by rozhodně vylepšilo enduro potenciál.

Další údaje můžeme také odvodit od modelu 350i. Tedy motor o výkonu 21,2kW, hmotnost stroje okolo 194 kilogramů a výška sedačky cca 820 milimetrů. V prodeji by měl být skůtr v létě 2021.