Benelli 1200 Tourer - italsko-čínský kolos chystá velikého cesťáka
O Benelli 1200 Tourer se psalo již v roce 2016. Motocyklu předchází několik let vývoje, který zdá se, se chýlí ke zdárnému konci.
O Benelli 1200 Tourer se psalo již v roce 2016. Motocyklu předchází několik let vývoje, který zdá se, se chýlí ke zdárnému konci.
Závodní motorka v civilním kabátku? Nejnovější Superleggera přijde v designu MotoGP motocyklů. Včetně přítlačných křidélek a odlehčení na všem, na čem oko spočine.
Ducati Streetfighter V4 nebude sám. Za nedlouho se k němu přidá i "menší" model s motorem V2.
Na posledním veletrhu EICMA ukázal Indian vedle konvenčního FTR 1200 i offroadovější verzi - FTR 1200 Rally. A podle všeho, svůj vektor do terénu hodlá Indian ještě akcelerovat a na základě FTR 1200 postavit plnohodnotné cestovní enduro.
Poté co Husqvarnu pohltila KTM, zaměřila se více na silniční motocykly, kterých se přece jen prodá nepoměrně více a tudíž dokáží generovat více zisku. Po variantách s motorem 390 a 690 kubíků (modely 401 a 701) přichází Husqvarna i s motorem 250 ccm.
Již v roce 2017 podepsala KTM smlouvu s čínskou společností CFMOTO o vzniku společného podniku CFMOTO-KTMR2R. V březnu 2018 se v lokalitě u města Hanzhou (cca 200 kilometrů jihozápadně od Šanghaje) začala stavět továrna, ve které se spouští zkušební provoz na prvních linkách.
Superleggera znamená v italštině Velmi lehká. Ducati zaslala úřadům homologační materiály, ze kterých vyplývá že Superleggera bude o 11 kilogramů lehčí než "standardní" V4 R.
Ono se to v našich končinách nezdá, ale Royal Enfield je největším výrobcem "velkých" motocyklů na světě. Jeho prodeje posledních několik let raketově rostly. V roce 2010 vyráběl 50000 motocyklů ročně. V roce 2017 téměř 50000 motocyklů měsíčně.
Hamiltonovy touhy zajezdit si na MotoGP motorce byly vyslyšeny. Rossi si s Hamiltonem vymění místa.
Do uzávěrky našeho listu donesl nám náš pohotový reportér zprávu, která rozrušila na nejvyšší míru jinak klidné Horní Nedvědice.
Když v roce 2006 přišla Kawasaki ZZR 1400 na trh, uzmula si titul nejvýkonnějšího stroje světa. V roce 2020 se s ní budeme muset rozloučit.
150 koní a 153 kilo, to jsou čísla, která nemohou nikoho nechat na pochybách o tom, že se Norton pohybuje v nejvyšších sférách aktuálních technických možností. A přitom tento výkon podává dvouválcový motor o objemu 650 kubíků.
Jsou jistí lidé, kteří dali motocyklovým komponentám své jméno a toto jméno se stalo obecně používaným fenoménem. Však kdo by neznal "termix", který vyluzoval vytříbené tóny? Před padesáti lety nám ho přinesl Luigi Termignoni.
Je vám 205 koňských sil málo? Pořiďte si do stáda dalších 95 navíc.
Úsvit nové řady motocyklů Aprilia s dvouválcovým řadovým motorem o objem 660 kubíků odhalil i další, třetí model stroje této koncepce.
Je tomu 7 let, co ředitel KTM Stefan Pierer prohlásil, že na základě modelu Duke s motorem 390 přijde malý Adventure. Člověk se jen párkrát vyspal a je to tady.....