Denní ježdění do práce plus víkendový výlet kolem komína. Ideální strategie jak si užít jednoválcovou třístovku na maximum a zjistit, že život s malým obsahem není o honění se za výkonem, ale spíš maximální zábava v červeném poli otáček. Není ale třístovka, jako třístovka.

Aprilia Tuareg 660 - nově příchozí do segmentu menších cestovních endur si vzala na paškál svého největšího konkurenta - Yamahu Ténéré 700. Ne že by stroj byl konstruován do přímé konfrontace, ale nakonec Yamahu konfrontuje, díky podobnému objemu, podobnému zaměření, podobným technickým údajům a v neposlední řadě také díky (s hodně zavřenýma očima) podobnému vzhledu.

Fascinuje vás pohled do amerických či japonských policejních škol, kde učí "soudruhy ve zbrani" neohroženě se proplétat hustým městským provozem? Z naší zkušenosti víme, že začít lze s čímkoliv. Redakce Motosvěta pořádá v Liberci pravidelné školy zručnosti pro veřejnost a z této "školičky" nám už i vzešel člověk, který se sériovou motorku vybojoval v seriálu české Motogymkhany první místo v kategorii C. Přece jen ale je dobré na tuto disciplínu stroj nějak připravit. Tím spíš, pokud vás to začne bavit a budete chtít jezdit "tak nějak seriózně". Proto posíláme "návod k použití" od člověka nadmíru povolaného.

Zařadím jedničku a hnedka jsem doma. Klokotavý zvuk jednoválce a vibrace, které jdou přes sedačku do mé zadnice mi připomínají mé mládí, kdy jsem před mnoha lety sedlal BMW F650 GS. Jakkoliv je u nového Voge 650 DSX motor o generaci novější, v podstatě je to to samé, s čím jsem najezdil desítky tisíc kilometrů.

Znáte pojem "Turecké zlato"? Turečtí šperkaři tvrdí, že správný zlatý šperk musí být především masivní a tlustý. A současně že musí na vodě plavat a ve vzduchu létat. Asi takhle podobně se zamysleli chlapi z dílny 422Corse, kteří pro švýcarského prodejce motocyklů z Arctos Collection postavili zakázkovou Ducati Panigale.