Spoluzakladatel firmy Alta Motors, Derek Dorresteyn je bývalý motokrosový a endurový jezdec. Na své Yamaze YZ450F neustále hledal zbytky skrytého výkonu, který ne a ne nalézt. Proto začal úplně jinak a postavil svoji vlastní motorku.

Šéf technické skupiny Piaggio Group se rozpovídal o technických detailech nového motoru V85. 

Každý z majitelů motorky má poměrně jasno - nejlepší je právě ta motorka, kterou má v garáži. Motorističtí novináři jsou schopni posoudit motocykly bez zaujetí a mají často tu výhodu, že testované stroje sedlají bezprostředně po sobě. Takže plni dojmů z předchozí motorky sedají na tu další.

Ducati avizuje, že do roku 2020 vybaví své nejvyšší modely radarovým systémem, který bude hlídat provoz před i za motocyklem. Současně chce rozšířit stávající cornering ABS do všech modelů značky.

BMW se nezapomněla pochlubit oceněním JEC za svou inovaci ve výrobě karbonových dílů. A získalo ho poprávu. Způsobí jeho nová technologie revoluci ve stavbě motocyklových šasi?

Po sednutí na malou GSX250R vás překvapí, že tahle motorka se musí opravdu řídit. Není to stroj jako jiné lehkonožky, které dělají polovinu věcí za vás.

V Austrálii se při splachování točí voda v toaletě obráceně, než u nás v Evropě. Coriolisova síla, která působí v důsledku rotace planety na jižní polokouli opačně, zřejmě působí i na mozek tamních obyvatel, protože těžko si jinak vysvětlit takovou koncentraci pošuků, trpících obscesí v motocyklech s motorem V8.

Je legrační říct hned na začátku filmu, že vrahem byl zahradník. Ale u tohoto Triumphu to jinak nejde a je třeba hned na začátku říct, že nový Speed je výborný.

Kawasaki umístila Ninju 400 na vrchol lehkých sportovních motocyklů. Šla postupnými kroky, od 250 přes 300 ccm až po současný vrchol své lehkonohé nabídky.

Africa Twin Adventure Sports je postavena na základě původní Afriky Twin CRF 1000. Přináší ale mnohá vylepšení, které dělají z původně technologicky podprůměrného stroje stroj zcela moderní a vybavený nejmodernější technikou.

Vloni na podzim nás Honda překvapila novým Gold Wingem, který, ruku na srdce, si již zasloužil update. První lidé se na něm již svezli a tak posíláme krátký report.

Vezměte šasi tradičního evropského výrobce enduro motorek a motor jednoho z největších asijských výrobců motorek. Vznikne vám povedený a nenáročný stroj pro spoustu radosti mimo asfalt.

Zosobnělá zuřivost bez trakční kontroly, která vás rozvěsí hned na první křižovatce? To je minulost. Milano není Corsaro ZZ a snaží se přiblížit širší vrstvě milovníků jedné stopy.