Svět není jen Evropa a Severní Amerika. A není to ani pouze Čína. Je to i Indie, kde působí několik obrovských továren produkujících motocykly.

V posledních letech zažívají lidé větší touhu návratu do přírody. Výrobci motocyklů jim nabízeji offroadovější stoje, které chce Metzeler obouvat do nových univerzálních pneumatik.

KTM oznámila rekordní prodeje za rok 2017. Předstihla dokonce i BMW a stala se největším výrobcem motocyklů v Evropě.

J Concept byl uveřejněn již v roce 2013, aby využil zájmu o sci-fi stroj z filmu Tron Legacy. Po čtyřech letech tento koncept oživuje divize Kawasaki USA, která ho vystavila na posledním Tokyo motor show.

A není to jenom o nových strojích, ale také o nových posilách na straně jezdců. Rok 2017 byl pro Ducati velmi úspěšný, ačkoliv se nedostali k vítězství v seriálu MotoGP.

Stačí baterie, kladívkový senzor otáček klikové hřídele a zapalovací svíčka? Stačily před sto lety, ale dnes již nikoliv. Motorkářský průmysl jde s dobou a často je leaderem nových technologií.

Ve světě laické veřejnosti se vedou neustálé dohady na téma motocyklismu. Zejména v našem malém Českém ďolíčku si můžeme vzpomenout na slavný výrok prezidenta Novotného, který prohlásil, že "do socialismu přece nepojedeme na motocyklech".

Ve Švédsku je dostatečně horko na to, aby se tam našlo dostatek horkých hlav pro další stavbu šílené motorky.

Je to pták? Je to letadlo? Je to Superman! Takhle nějak by mohl začít tento článek o neobvyklých motorkách, které se nějak vymykaly běžným tradicím

Postavit repliku závodní Moto Guzzi V8 je opravdová výzva. Motor V8 k dispozici není, ale zase je k dispozici stroj Moto Guzzi Eldorado z roku 1969, který se stal základem této zajímavé přestavby.