Jawa Classic a Jawa Forty-Two dostanou lepší brzdy
Ještě ani nestačil zaschnout lak na prvních indických Jawách a už Classic Legends oznamuje, že stroje dostanou lepší brzdy.
Ještě ani nestačil zaschnout lak na prvních indických Jawách a už Classic Legends oznamuje, že stroje dostanou lepší brzdy.
Komu se stýská po nedostatkovém modelu HP2 nechť zbystří. Touratech vyjíždí s vlastním strojem, jehož základ pochází z BMW NineT. A nezůstal kámen na kameni.
...sice jen v USA, ale podle ní se můžeme zhruba odpíchnout pro výpočet ceny v ČR.
Příští rok hodlá KTM dodat na trh 15000 kusů strojů Adventure 790. A cítí, že hlad po lehčích strojích neutichá.
Za poslední dva roky se z Německého Wolfsburgu několikrát ozvalo, že Volkswagenu by se hodilo vyzískat pár miliard euro za Ducati, která se tak úplně nehodí do jeho portfolia. A zájemci by byli.
V září jsme vám ukázali fascinující karbonový supersport na základě motocyklu BMW G310. To byla verze RR pro závodění a dnes přichází ještě větší pecka.
Už je po desáté hodině? Já že se tady budeme bavit o brzdách, které až tak úplně každý den neuvidíte. A že je na co koukat.
Svartpilen 701 byl poprvé ukázán veřejnosti na podzim 2017. Tehdy se šuškalo, že do prodeje přijde již v půlce roku 2018. Nebylo tomu tak a nějaký čas tomu ani nebude.
Motocykly značky UM nevidíme na našich silnicích příliš časo. Ale prodávají se a tak je fajn si o nějaké novince občas něco napsat.
Naháč R-kové řady je po desítky let tradičním produktem Mnichovské firmy. Motor prošel mnoha vývojovými stupni...
V roce 1938 způsobil Triumph na dobových sociálních sítích (v novinách) pozdvižení. Začal propagovat nový Speed Twin - motocykl s prvním dvouválcový řadovým motorem uvnitř tehdy revolučního šasi.
Jeden stroj vládne všem. To by mohlo být heslo, které by Kawasaki mohlo propagovat při uvedení Versyse 1000 na trh. První model vzbuzoval emoce, časem se ale vyprofiloval...
Jakkoliv ubyl KTM jeho největší soupeř, i tak se firma snaží a meziročně vylepšuje všechny parametry stroje.
Husqvarna je pár let spřízněná s firmou KTM. Její stroje se vyrábějí na stejných výrobních linkách a zejména v USA se těší veliké oblibě. Proč nedat američanům (a samozřejmě i evropanům) cestovní enduro postavené na základě KTM 790 Adventure?
A když známe čísla pro USA, z nich se dají zhruba odvodit ceny pro Evropu.
Když Leonardo da Vinci kolem roku 1493 formuloval jak by mělo vypadat cyklistické kolo, trochu se spletl, protože do něj zapomněl nakreslit tříválcový motor. Kdyby ho měl, určitě by nakreslil MV Agustu Ottocento.