V kategorii naháčů se nám příjemně přiostřuje. Máme v ní nového Horneta, novou Suzuki GSX-8S, chystá se do ní nový Duke 790, se kterým nově příchozí CFMOTO sdílí motor. Co dalšího ještě můžeme čekat?

Od chvíle co CFMOTO vstoupilo na americký trh, je jeho jednoválcový minibike Papio o objemu 126 ccm přímým konkurentem Hondy Grom. Nyní na showroomy míří jeho druhá variace, které nese stejné rozměry, ale má retro vzhled, který jej zásadně odlišuje od konkurence.

Aprilia se v Číně patentovala nový paralelní dvouválec ve spolupráci s partnerem Zongshen. Verze tohoto motoru o objemu 440 ccm by mohla být použita ve sportovním silničním motocyklu "RS 440", který byl zachycen na těchto špionážních fotografiích během silničních testů.

Společnost Kawasaki Motors Corporation se nám každým dnem chystá představit sice maloobjemový, za to velmi výkonný stroj Ninja ZX-4R. Tento nový přírůstek v řadě Ninja má nově navržený motor i rám a bude nabízen ve variantách cestovní ZX-4R SE a supersportovní Ninja ZX-4RR. Prodej by pak měl být zahájen na podzim tohoto roku.

Soud ve Varese ohlásil že ukončuje konkursní řízení nad společností MV Agusta. Po šesti letech snahy tak mohou zaměstnanci, majitelé firmy i věřitelé lépe spát. A samozřejmě tím pádem i majitelé motocyklů této značky.

Z dostupných informací vyplývá, že čínský gigant si patentoval prototyp nahatého motocyklu s dvouválcovým motorem o objemu 1250 ccm od KTM. CFMOTO tak pokračuje ve své strategii obsáhnout ve své nabídce stroje pro většinu dostupných segmentů. 

Značka ZETHS se etabluje od roku 2016. Během této doby jsme od ní mohli vidět některé sportovní maloobjemové motocykly, ale třeba také prototyp litrového V-twinu. Nyní uvádí do prodeje půllitrový retro supersport.