Nové SWM má agresivní linie a dospěláckou výbavu. Uhlazený chod motoru i dobrý podvozek. Jeho tvary možná nápadně připomínají dvácu oranžového koncernu, nicméně Hoku je přeci jen vizuálně trochu objemnější. Co svým majitelům ještě přinese?

Kawasaki se v posledních letech poněkud zmítá v křečích. A co záškub, to nový nápad, jak se odlišit od konkurence, což by mohlo zajistit přežití a prosperitu značky. Na veletrhu EICMA prezentovala elektrickou a hybridní budoucnost, tentokrát chce prezentovat tu vodíkovou.

Honda na posledním veletrhu EICMA uvedla svého street scramblera CL500. A s příchodem nového Horneta 750 se ozývá že by mohla přijít i mnohem silnější verze.

CFMOTu utekly na veřejnost dvě fotografie připravovaného naháče, se kterým by výrobce chtěl přijít až na podzim příštího roku. Na veletrzích značka překvapovala odvážným projektem C22. S NK800 se ovšem vrací nohama na zem.

Čínští výrobci stále více expandují a prosazují se na světových trzích. Výjimkou není ani výrobce Tibet New Summit, který na asijských trzích působí jako Colove, ve zbytku světa se prodává jako značka Kove. Na EICMA 2022 ukázal dvě varianty svého rally speciálu.

Brixton do toho v poslední době pořádně šlape. Po nedávném uvedení modelu Cromwell 1200 do prodeje a po představení adventure prototypu STORR, se nám dostává do prodeje i zástupce nejmenší objemové kategorie - model Crossfire 125.

Není to tak dávno co se spekulovalo, že jedna značka lebedící si v zelené barvě by vedle své čtyřválcové 250-tky mohla přijít se čtyřválcovou čtyřstovkou. Spekulacím nakonec dala jednoznačně utrum s tím, že půjde raději cestou hybridního řešení. Toho se chytají číňani a u nás poměrně neznámá/známá značka prodávající své motocykly Kove/Jawa.